Tjock tack för den...

2012-03-13 / 19:18:06 / Allmänt
alla har ne period i sitt liv när vikten kommer ifatt en. Jag tycker inte personligen att jag är TJOCK. Jag är en kvinna med kurvor och jag vill inte tillhöra gruppen av människor som ser ut som vandrande pinnar. Just nu är ja i en period där ja faktikst inte kan träna, jag får inte och det är inte mitt fel. det skulle kännas så jävla skönt att kunna berätta för folk varför man har blivit extra rund på sistone men nej. För de kommer inte att vara särsklit länge till. På Måndag är jag som vanlig igen iaf kroppsligt sen ska jag bara ta tag i de psykiska, man kunde tydligen må skit efter. Men sen när ja väl är förbi den delen så då kan ja återgå till mitt vanliga liv. mitt spraliga, glada och galna Louise och bara glömma den här perioden och inte se till att de hände igen på ett par år framöver..!
Ja är inte tjock! Ja är normalviktig och ja är inte överviktig och mitt BMI är helt normalt!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0