Kvällsmat...

2012-03-11 / 19:37:22 / Allmänt
som bestod utav färsk annanas! Sen filmjölk med hallon, jordgubb och blåbär. Jaaaaaaammi!
Kunde ju ha gjort bilden finare med frukten ovanför filmjölken men nej, var ju tvungen och smaka innan kortet togs, typist mig ;)
Sitter och förbereder mig mentalt på morgondagen, de blir jobb som vanligt :D
Dock snart är de tisdag då kommer  de jobbiga telefonsamtalet :( Vill inte. Varför kan inte alla andras få vara helt friska och allt funklar som planerna. Men nej, här kommer jag, och jag heter Louise och jag har alltid problem med allt och min otur ska vi inte prata om! Men hoppas att detta inte händer nästa gång..!
Ne nu ska ja slita bort min sambo från playstationet och mysa med honom framför TV:n. ♥


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0