9 Mars

2012-03-09 / 11:10:50 / Allmänt
Sitter hemma i soffan  och tar de lungt på lärkarens order... Känns piss. Får inte jobba först på månda, hoppas tiden går fort..! Och sen blir ja borta från jobbet några dagar till..!
Inatt drömde ja en skit dröm, vill aldrig att de ska hända, då vet ja inte vad jag gör. Personen som man älskar sjukt mkt får inte bara försvinna ifrån mig! Grät och skrek i drömmen så ja väckte Per, förlåt hjärtat..!
Nu vill ja att klockan ska ticka så per kommer hem till mig, ska bli mys hela helgen honom. Känns sjukt att man kan komma en person närmare än vad man var innan allt detta hände. Jag ville inte detta men sen när tiden mer gick så blev jag glad coh ville detta, men nej. Mitt liv är inte rättvist. Känns som om mitt liv har blandast upp och ner och jag ville verkligen inte detta, om ja fick bestämma så ska allt vara som det ska under den här perioden, men nej istället eftersom eftersom det är jag så går allt åt pipsvängen och livet hänger hos läkarna.. Piss. Tur att ja har världen bästa pojkvänn som stöttar mig i alla väder..!
Oj insäg percis att det blev ett väldigt rörigt inlägg...!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0