Inte många månder kvar....♥

2012-01-23 / 09:35:49 / Allmänt
Så nu ska vi se. Händer inte mkt i mitt liv förutom att ja jabbar vajte dag men ja älskar mitt jobb :D
Sitter verkligen i en gris just nu, efersom Per är så himla underbar får ja låna hans bil till jobbet efterswom ja inte har någon, men nu ska han ev bli av min sin firma bil och då behöver han sin bil igen å då kommer inte ja till jobbet. Så till helgen blir de och åka coh kolla runt på bilar. Antingen en s60 eller s40 :D

Nu ska ja snart bege mig till Amanda för att plugga lite sen blir de in till stan och jobba, love it!


Du är de bästa som hänt mig! Å de kommer du alltid att vara!
Snart är de 3 år sen vi sågs förstå gången å vad allt de ledde till, jag
är nog den lyckligaste i världen pga utav denna pojk ♥





Kommentarer
Jonna

sv: jonna var sjuker så hon åkte inte in dit. men du kunde ju sagt "här" åt mig ;)

2012-01-23 / 11:20:26
http://corner.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0