Allt för mkt i kalendern.

2012-01-20 / 08:55:52 / Allmänt
Så då ska vi se, ja bilen är borta :D Och ja har ingen bil alls =/ Men som tur är har ja jag världens bästa pojke! Så ja har hans bil när ha jobbar ;D Love him ♥

Sitter och kollar i min kalender och inser att ja har jobbat 18 dagar fram tills i dag och idag är de den 20:e HAHA Har alltså avrit ledig i 2 dagar på en bart 20 dagar! Men ja ska inte klaga allt för mkt, älskar mitt jobb eller ena iaf det andra kan man igentligen skippa, men 2 jobb är alltid bra! :D 
Att man kan bli så glad och känna sig uppsklattat utav en person så mkt går inte att beskriva, jag älskar att åka till jobbet i stan ;D

Så sitter även och funderar på om ja ska röva bort min sambo i helgen efter att man slutat jobbet, funderar på Bio och mat!? Får se vad han säger om detta, kan ju alltid hoppas!

Ne nu blir de sängen en stund till, börjar inte först kl 14 idag :D
 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0