Fotbad!

2012-02-26 / 19:58:14 / Allmänt
Jippi, nu är denna jobbhelg över sen är de bara nästa kvar 7:e helgen irad  nu, men vad gör man inte för folk och jobb som man älskar?! :D

Nu nu har jag tagit mig ett välbehövt fotbad superskönt och nu ska ja ta och betala mina räkningar :( HAHA Sen ska ja mysa med min uderbara pojke! Love him, tur att han älskar mig! Har fått höra det massor i veckan och helgen :D Love!

Imorgon blir de att folja med mamma till kss och sen ska vi shoppa lite finkläder intför barndopet, fast de är 2 månader kvar men tänkte om man köper en storlek mindre så har ja lite motivation och tävla om, och så har jag ju äntligen hittat en promenad kompis, Mia :D


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0