Åå blir galen..!

2012-02-01 / 14:53:20 / Allmänt
Borde lära mig att stänga av mobilen när ja ska sova efter att ha jobbat natt, den ringer och ringer så ja blev tokig...! Men de är ju jobb iaf!
Satt och plugga hela natten på jobbet så nu är nästan alla uppgifter klara. När ja sluta åkte ja till skolan och hämtade en bok som man skulle läsa och nu har ja läst den och tänkte skriva klart den uppgiften sen är ja klar, eller nja ja har ett studiebesök kvar också, så de blir nog hjälpmedelscentralen i skövde. har aldig varit där så ska bli intressant...! Får ringa om de i morogn!

Å vad ja vill ha Torsdag, ska åka och kolla på en bil :D Ja behöver en bil, kan inte åka i sambon hela livet blir ju bankrutt på att köra den! Men han är en ängel som lånar ut den!

Justedeja, Sambon fick jhem träningsmaskinen igår och så går jag och blir jgenomförkyld med feber, TOPPEN! Ja som vill träna lite. Men får vänta tills ja blir helt frisk.


Kärlek till den mannen, ja har hittat min prins och honom tänker ja stanna hos, i vått och torrt!
Du är de bästa som hänt mig...!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0