32 Månader!

2012-02-07 / 10:25:48 / Kärlek

Eftersom det är den7:e idag betyder det att det att jag och P har varit tilsammans i 32 månader! Ooch ja får erkänna vi har haft tuffa tider för för inte allt så längesen och vi var nära på att gå skilda världar. Som tur gjrde vi inte detta och jag är lyckligare än vad ja någonsin har varit! Vi har pendlat i dalar visa persionder, men vi har alltid stått fast vid varandra vad som än hänt. Nykär som aldrig förr och det är faktikst nu som ja har insett att jag har träffat mannen som ja vill dela resten av mitt liv men, tunga ord för en som är 20 År, men ja tror på oss. Han är det bästa som hänt mig! Han får mig att skratta för minsta sakerna, kan gör mig sjukt irretared för en skitsak, kan bli galen bara för att han sitter och inte gör ett skit, å alla dessa jävla miner när han påstår att han härmar mig ochj jag är grtymt svag fö hans leende! Han gör mig glad och lycklig!

Jag älskar dig och kommer alltid att göra de ♥ 





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0