Louise = Vuxen!

2012-04-27 / 09:09:03 / Allmänt
Betalat alla räkningar, fixat ett extra sparkonto, fyllt i alla papper och skickat in, flyttat min adress dock 1,5 år för sent ;) HAHA men nu är ja helt officiellt sambo.
mig så nu är ja skriven i mariestad inom sjukvården coh tandvården! Pratat med skolan, fixat mitt praktik schema har även insett att en period den 19-25 kommer jag pendla mellan jobbet, praktiken och sängen, ja skämtar inte nu. Ja jobbar i stort sätt i 6 v i rad utan ledighet. Är ledig en helg då ja ska på konfermation, men sen såg de ganska mörkt ut!!
Nya sovrummet på övervåningen står under renovering, duktiga ja!
Ikväll blir de bowling/mat med jobbet härligt :D
Ska dock kolla så all mat är genomstekt så ja inte åker på matförgiftning igen, inget härligt alls.!
Ha en toppen helg! För de ska ja ha!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0