Förlåt...

2012-04-04 / 21:27:47 / Allmänt
har verkligen blivit sjukt dålig på att skriva här just nu, men som vanligt är mitt liv just nu i ren kalibalik. Allt går åt pipsvängen och nästan inget blir som jag vill! De som är rent utav bra är väl kärleken som man har, säger bara PerOlsson! ♥ hade jag gjort utabn honom ibland! Han måste verkligen älska mig efter allt som han får stå ut med! och klagar gör han inte heller utan överröser mig med kärlek ♥
Sen har ja ett litet glatt medelendande, var i skolan idag och hade betygsamtal. Och det slutade med  MVG:n och VG så jag är väldigt nöjd efter allt som hände och som ja har gått igenom de densaste tiden . Nu kämpar ja med de sista sen är denna utbildning klar och ja hoppas ja läser till de ja vill bli, beteende psykolog står på min drömlista nu!
Imorgon blir de festligeheter ska ni veta, i morgon blir de TAKIDA med Marie och sen utgång i Örebro ser de ut som, mycket mycket trevligt :D
Ne nu lägger ja ner detta och hoppar i säng!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0