Nervvark!

2011-05-25 / 10:13:07 / Allmänt

Tjenixen, sitter och råpluggar in de sista. Om ca 1,40 min har jag min muntliga tenta som jag är jväligt orolig för. Jag har pluggat verkligen som en dåre men inget fastnar. De vill verkligen inte, så är väldigt skeptisk till om ja kommer att klara detta. Men är ju sista delen sen har ja "sommarlov" som förövrigt enbart kommer stå i jobb. Känns super. Men har ställt in mig på att ja faktiks tinte kommer få godkänt just nu, så de blir nog ett omprov skriftligt för min del känns de som. vilka problem jag har :P HAHA. Ne men vill verkligen klara de, men har inte värlens bästa självförtroende nu! (Så hoppas du är lycklig att du för en gång skull får vara lycklig och inte jag! För de är ju de du vill) Nöjd? Du borde va!


Slänger upp 2 bilder. Ja och min älskade Maja.
Och självklart oxå på min stora KÄRLEK!♥


Hörs efter mitt misslyckade prov!




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0