Måndag idag..

2011-05-09 / 17:09:32 / Allmänt
kl ringde vid ca halv 4 på morgonen och mitt pojke åkte iväg till sitt jobb, så nu får ja först se honom på Torsadgskväll. Å ja som inte kunde somna om gick upp vid 6 och satte mig och plugga! DUKTIGT AV MIG. Sen vid halv 12 blev de gräsklippning coh mat. Och nyss kom ja in ifrån en cykelfärd, dock inte den roligaste jag har gjort!

Har även beställt biljetter till kalmar, Elin tar studenten nu den 18:e och de måste jag ju bata se! Härligt.


 Helgen bestogd utav konfermation i hassle, där ja även träffades på Jonna! Efter konfan blev de dejt som betod utav Bio, Thor. Är ett måste att se. Och på Söndagen blev de barnkalas och grillning!






Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0