Vänner vad är de?

2011-03-07 / 19:06:09 / Allmänt
När de alltid är jag som får höra av mig till vissa så ger jag upp detta. Varför ska ja höra av mig om ni inte hör av er?! Vi säger att vi ska hitta på något, men sen pratar vi inte med varandra mer om de. Vill ni inte avraa med mig är de bara att säga, jag har andra och ja blir inte ledsen precis. Behöver inte känna mig älskad av alla prescis. Någon får ta första steget även fast de inte alltid är jag!
Jag har mina äkta vänner och jag vet vilka de är!



Å de där med att ni saknar mig? Jag tror lika lite på de som om världen skulle gå under 2012.... Så nu lever ja mitt lib med dom ja anser är värda att umgås med!

(Alla behöver inte ta åt sig nu känner bara att ja ville säga detta...)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0