Tåget hem!

2011-03-15 / 10:29:22 / Allmänt
Ojoj, igår när ja skulle åka hem ifrån klamar och elin var de en spännande dag. De började med att ja skulle åka ifån kalmar till göteborg. Där var resan helt lungt ett tag. till vi står stilla i avesta och väntar på polisen! de slutar med att vi blir 48 min sen, inte gilla! Sen när vi kommer fram till göteborg får ja vängta ett bra tag, då kommer de fram en "hemlös" och vill att ja ska köpa och hjläpa till att sponsra honom med mat. Han får en 20a!
Sen sätter ja mig och väntar inne vid coffe house, där frå ja sitta berve några som nästan hånglade tungorna av sig. Och sen innan ja ska gå på tåget så kommer den "hemlösa" fram igen :P men denna gång fick han varken en 20a eller att ja köpte tidningen.

På tåget till töreboda så fick ja sitta på sidan ett tag med sne flytta ja mig till ett säte. Kändes konstogt att sitta där för kände mig så iaktagen och rätt hade ja, då sitter de någon och kollar på mig hela tiden, han sitter och ritar. Sen skulle ja gå på toa och ja sträckte lite extra på mig, och ja kan svära på att de såg ut som mig :o LÄSKIGT





Herrå nu blir de PLUGG!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0