Myser med Lucas...

2011-06-14 / 22:59:12 / Allmänt

....eller han har somnat och jag ligger och kollar på honom, han är så sööööt! :love: Vill me ha en bebis! OR NOT, dom har sina ljusa & mörka sidor. Lucas har en väldigt mörk sida. Varje gång han kommer hit och sover hos mig tar han min tandborste och städat toan & duschen med, sen slänger han den i soperna! :(

Har varit lite duktigt idag, varit runt och handlat. Hitta en jätte spegel till min miní "walk in garderob" Snygg var den oxå! Sen köpte ja även en strykbräda och klädde om den, sen köpte jag några troll som är nakna som är gjorda av lera. (bild på dom kommer) :D Ska bara ta kort på dom först!! Skitsnygga!

Ne, Lucas sover och de borde ja med, för han kommer vakna tidigt i morgon och jag är ingen person med bra morgonhumör! ;) :( :$
´


Dett firar vi med en KÄRLEKSBILD på mig & hjärtat :love:
Stor Kärlek ♥
Godnatt!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0