Jag för kännar att vara lycklig!

2011-07-13 / 22:18:29 / Allmänt

Känner att jag verken klarar av eller att leva mitt liv som de är, just nu är verkligen allt uppochner och jag trivs inte alls. Allt är komplicerat. ALLT UTOM MINA VÄNNER! Men helt klart resten och jag orkar inte mer. Fram tills nu så ångrar ja verkligen allt jag har gjort dem senaste 5 månaderna. JGA ÅNGRAR DE! Men kan ja inte bara gå tillbaka, vart ska ja ta vägen?

 

Vill bara att de drömmar som jag har ska vara sanna och att jag inte ska vakna upp igen utan att ja ska få fortsätta  leva den drömmen som jag har. I den drömmen som jag trivs och så som jag vill ha mitt liv.

Jag vill känna mig lycklig igen, som förr. När jag inte vill sova för ja trivdes så, men nu vill ja inte vakna och mina tårar rinner inte mer, trodde inte att dom kunde ta slut, men de kan dom. Nu känner man sig bara tom!

!

  
















JAG FÖRTJÄNAR OCKSÅ ATT VARA LYCKLIG!



Kommentarer
Elin

Gud vilken snygg bild louise ;) Gillar!

2011-07-15 / 13:51:40
http://erikssonelin.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0