Matilda ljusar upp min dag

2011-01-12 / 22:30:51 / Allmänt

Hej gumman! Ville bara säga att du är den förta vännen på länge, som jag har känt som om vi har vart vänner i evigheter! Fast vi bara har känt varandra i ett år sen i somras. Du är den vännen som alltid gör mig glad. En sådan vän som man verkligen kan prata allt med och en sådan vän som bryr sig och stöttar mig i alla lägen! Jag ville bara att du ska veta att du är en del av mitt hjärta och den

Jag är så glad att jag verkligen hitta dig och blev en sådan god vän till dig, genom våra gemensamma vänner. Du kan inte ana hur glad jag är, för att ha dig som en vän! Det är som att hitta en fyrklöver på en jätte stor åker där det bara finns en fyrklöver i.

Du är den godaste, sötaste, gladaste, ja du är allt som jag vill ha som en riktig vän!

 

Vet verkligen inte vad jag skulle ha gjort dig, du är min röda gelé hjärta som aldrig förmultnar bort!

Saknar dig otroligt mycket gumman min!

 

och du är den mest älskade vännen jag har!


Matilda vet inte vadd ja ska säga mer än att du fick mig att börja gråta. Du är en underbar vän som alltid finns nära mig i mitt hjärta coh som jag alltid kommer att älska. Å jag är glad över att vi träffades och du kommer alltid att finnas hos mig. Vi har verkligen våra nära och kära vänner att tacka för detta. Å jag är grymt dålig på att skriva gulliga saker tillbaka, men ja vill att du ska veta att jag alltid finns här för dig oh du betyder massor för mig!






Du betyder massor! :love:



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0