Louise och Pers kärlekshistoria 1.2.3

2011-01-16 / 18:55:37 / Allmänt

Ref:

Louise du är den vackraste jag sett

Louise du så himla söt i string

Louise kan du inte baka i vårt kök

Louise jag vill ha en muffins med choklad

Ett russin vad vet jag, det skulle smaka ganska bra

Louise du är så himla söt i string

 

Vers2:

Du kommer in i vårat lilla Tv-rum

Å säger att jag borde ta en dusch

Å jag svara dig älskling min

Att nu luktar du så det vore ju ganska bra

 

Vers 2:

Louise du är den vackraste jag sett

Louise du är så himla söt i string

Louise min svärmor sa till mig

att jag borde sätta på dig

om du undrar var de var mor din som sa detta till mig

Louise du är så himla söt i string

Louise du är så himla bra för mig

Att du kunde bli min lilla söta tjej


Stick:

Som en blomma i en dal jag såg dig i min famn

När din syster kom på oss i vår sexuella dans

Min penis var så röd och min stake var så hård

Din syster tappa hakan hon kan nu behöva vård

 

Text: Per och Mattias Louise

Musik: Mattias



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0