FREDAG IDAG!

2011-01-28 / 21:21:26 / Allmänt

Igår (fredag) var en otrolig hemsk dag! Jag älskar min pappa, och har aldrig varit så rädd förut. Tur att man var hemma! Det kunde ha slutat riktigt illa!
Men nu vet ja att muin pappa kan hoppa groda! :)

Somsagt så är de fredag idag och min pojke kom till mig igårkväll och sov med mig, Åååå säger bara TACK! Å Så bliv det att åka hem till pojken min och måla rör, VITA! Blev rikigt bra, så nu är de inte långt kvart tills jag blir sambo :D  ME LIKE!

Imorgon blir de statt för hela slanten med underbara människor, guud va jag har saknat några av dom. Men de ska bli riktigt roligt. Å matilda fyllde 20 så har köpt en liten prisent till henna :)

Ne nu blir de att krypa ner i sängen och kolla på "facebook" filmen tills älskling kommer in! :)

Nattinatti ♥


Fiske med matilda sommar 2010 :)



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0