Tjuvkik!

2011-02-22 / 19:44:12 / Allmänt
Tv-rummet blir klart idag, äntligen! Per mor Annika har varit superduktig och de blir så fint! Tänka vida en liten tjuvbild tills allt är helt klart och ja tar några bilder och visar! 

Jag har valt helt klart en grym tapet!



Och så har ja även varit duktig och fixat så ja har en garderob! En ordentlig så ja slipper ha alla mina kläder i låder under sängen. Har allt för bra smak för de (a' HAHA

Okej, tog lite hjälp utav min pojke, men han är ju faktikst snickare så hallå?!


Och slutresultatet på garderoben blev:

Så här, dock ska allt målas vitt till sommaren :) Dock skulle de inte saka med en till garerob för har mer kläder! Meen ja jobbar på detta, kna ju inte få allt. Plus att Tomas (pojkens pappa) sa att vi fick bygga upp hyllor i kallgarderoben så ja blev lite lyckligare :) Privat garerob till alla mina skor skulle inte vara fel. Hoppas min pojke läser detta (a'


Ne nu blir de och städa upp efter att ha stökat till, plus att annika är inne på sista våden av tapet :)

Höres, love on you!





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0