Onsdag2/2

2011-02-02 / 19:40:09 / Allmänt

Onsdag idag och jag har inget att berätta just nu! Blev jobb igår och imorgon blir de ev till ikea med Linda och köpa mig ett bord tills ja flyttar, inte långt kvar.
Gör jag rätt?
Jag hoppas de, å gott folk misstolka inte detta nu. Jag är inte fundersam och jag har inte ångest. Är faktikst glad över att ja ska flytta ihop med min pojke :)
Å appropå kärleken så känns de nu som att ett utav dom jobbiga sakerna är ett "avlsutat kapitel" Så hoppas min pojke har rätt. för till helgen härskar jag över honom....:$


Å vill att han ska komma hem nu, men snart torsdag men ska åka till han först på fredag. 2 nätter till utan honom jag tror ja kommer bli flintis. Miss him..♥



Ååå vad liten jag är :o

Nu blir de att hoppa i sängen och fortsätta med BONES!
Å sen måste jag borja öva på ett prov som ja förhoppningvis ska ha snart!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0