Inte illa spikat för att komma ifrån mig :D

2011-08-16 / 20:30:09 / Allmänt
Imorgon är de exakt 1 vecka jag såg en utav mina bästa vänner nästan miste livet i en motorcykelolycka, ja fick åka ambulans i framsätet, fick vara med i 3 olika tidningar + aftonbladet(halva kroppen iaf + hjälmen) & svt, inte illla spikat, var på Mora sjukhus och åkte motorcykel alldeles för fort.(så nu vill ja oxå ha mototcykelkort :D :D:D Gav bort kondomer i skrikande färger till Ellen. Så i morogn ska varken jag, Amanda, urban eller peter åka motorcykel, inte för att urbans cykle är hel dock med :( blir att alla 4 jobbar ist! Måste ju få skryta lite om de, fast får nog skit för de sen ;) HAHA några av er fattar vad ja menar :P Och på fredag fyller Peter 27 år.;) Börjar bli riktigt gammal snart!! :) Sen blir de jobb resten av veckan :D Sen börjar skolan igen och nu läser ja ju inte distans mer :( Kalebalik :o Ne nu vänat resten av mitt städande! Hade kanon med er nu!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0