Frissan!

2011-08-09 / 08:39:34 / Allmänt
Så nu är vi allt uppe, både ja och Amanda. Så snart bär de av till M-stad. Shoppa lite coh spändera pengar...! :D Alltid lika roligt ;) Imorgon är ja oxå ledig sååå skönt. Så då blir de en dagstur på motercykeln :D Delsbo ska vi till så de blir ca 100 mil på cykeln! Jipppi. Sen jobbar ja kortdag på torsdag sen kommer min pojke hem. De ska bli intressant :D Nu ni ska ja göra mig iordning, dock kan ja fortfarande inte lägga upp bilder :o Blir galen...!! Hoppas ni får en bra dag, för de ska jag ha! :)


Kommentarer
Amanda

Man tror att man är ensam i hela världen. Men så är det verkligen inte!

Med hjälp av min blogg och er kära läsare har jag hittat mig själv. Det finns många som är som jag, men det finns bara en av mig.



Ta en titt. Du kanske fastnar för något intressant. Och det glädjer mig så otroligt om ni kommenterar ett inlägg eller två.

Vad skulle jag ta mig till utan er!?



2011-08-09 / 09:02:06
http://vimmelhimmel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0