Förvovit oss!

2011-08-30 / 10:27:33 / Allmänt
Sitter i skolan och pluggar lite, fick köra amanda in till skolan och båda försov dig. :o Fast Jens ringde och väckte amanda vid halv 6 somnade hon om, sen ringde hennes kl halv7 och min kvart i 7. Men vaknar ist kavart över 8 av att jag hostar som en gris, lägger mig ner igen och det första ja tänker "Faaaan klockan är över 8 vi börja för 15 min sen" HAAH skricker på amanda att klockan är för mkt och skolan har redan börjat. HAHA amdanda hoppas upp ur sägen som en, ja vet inte vad. Men vi komme lagom till lektion 2! HAHA och nu sitter jag har längst ner i korridoren och pluggar för mig själv..! :)


Kommentarer
Elin

När får jag se bilder på hur ditt löshår blev? :)

2011-09-04 / 19:08:59
http://klaraochjag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0