Ooops, de hände igen!!

2010-09-11 / 13:40:13 / Allmänt
Nej nu får vi allt reda ut detta!! Folk tror ni verkligen att jag dricker FÄLGTVÄTT bara för att?! Isf är ni jävligt sjuka i huvudet!
Jag råka få i mig de via att de hade varit i en cola flaska och sen hade flaskan ställts vid drickflaskorna! Jag tog en flaska och de råkade vara just den! Åå nej de smakade inte så konstigt! Kristinehamnsvatten har aldrig varit gott!
Jag blev inte döende men blev faktiskt sjuk, väldigt sjuk för att var mig! Men de fick bli en tripp till karlskoga med sjuktransport. Dock fick jag komma hem ett x anal timmar senare.

Och nu mår jag bra igen, men ja lär ju ha sveriges obehagligaste huvudvärk ett tag till!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0