DISTANS!

2010-10-06 / 23:04:47 / Allmänt
Just de för er som inte förstår så läser jag till undersköterska, sjuksköterska och sen blir de antagligen ambulans eller branmorska, har inte rikrigt valt hela utbildingen och inriktingen!

Men ja läser på distans via datorn, ja gör arbeten när jag vill och hur ja vill, allt ja behöver göra är att se till då att alla "uppdrag" är inlämnade tills de datumet som man ska ha sitt sista "exemensprov" för just den kursen. Att utbilda mig till undersköterska kommer ta ca 1,5 år beroende på hur mkr ja läser varje dag. Och sen har ja praktik som är inbyggt i de året, sen kommer sjuksköterska som ja läser oxå i 1,5 år fast där är inte alla kurser på distans utan att vissa dagar får ja åka till göteborg, skövde och stockholm för att göra de praktika delarna.   Så mitt upplägg är att ja ska göra klart allt detta på 2,5 år å de hoppas ja att jag gör. Och de bästa av allt är att kommunen betalat mina kurser! :D

Hoppas de var till någon hjälp....


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0