TröttTröttTröttTrött!!

2010-11-12 / 14:33:44 / Allmänt
Blä, finns inga ord för hur trött ja är på skiten, lev ditt liv och skit i mig. I sverige så har vi yttrandefrihet. Så sluta lägg dig i. Blir bara värre!!

Å om inte ja mins helt fel så har de bara hänt en rikigt dum och konsig missförstålse mellan mig och en till dock var de ett tag sen jag tror att båda missförstod varandra, iaf så missförstod ja henne! Men ja håller fortfrande i att de var så som ja uppfattade de hela!

Å lika bra att ja tillägger att detta inlägg har inget med den personen som ja missförstod att göra!  Dock en annan väldigt jobbig och störande person, och du vet vem du är så snälla sluta!

Men nu blir de att göra lite nytta på min hemtenta som ska vara klar snart!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0