Paaaaaaaaaaaarty is tora lass

2010-05-26 / 21:28:23 / Allmänt
Heeellow på er alla!
Gårdagen blev att i sita minuten planerade jag och Jonna utgång i skövde på husaren, 10 dagar till STUDENTEN. Vi fick även med oss Lisa och Ida.
Kvällen blev otroligt lyckad och jag blev även av med min oskuld till Lisa, tack gumman. Natten spenderades hemma i Jonnas säng och jag säger bara de, jag älsakr hennes säng! Somnade väl vid halv 4 tror ja och sen runt 7 så ringde jonnas klocka och de vara bara att knalla upp till skolan. seeegt säger jag bara. MEN FAAN VILKEN KVÄLL.

Vi gjorde en upptäck på satatiol i skövde där vi hittade en bebis toa som vi prova, bilder kommer :)

Tack för en bra kvälla alla


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0