Livet rasar samman

2010-03-04 / 13:58:27 / Kärlek
Vill inte, vill inte. Vill att allt ska vara som förr. Vill ha dig. Men jag håller helt klart med dig, jag förjänar en bättre, men om jag inte vill ha en bättre och en annan?!

Vet inte hur detta ska gå, allt känns som om jaa absolut inget alls,  vill inte ha de så. Varför ska jag kämpa för något när de känns som om de inte spelar någon roll, de jag säger och de jag gör verkar inte göra någon skillnad. känns som om jag älskar någon så högt som man verkligen inte borde göra!

Vill vara den lyckliga lilla Louise som jag alltid får höra att jag är, men nu är jag verkligen inte de, och kommer inte vara de först jag får de som jag vill!!


Får ja reda på de jag vill ha reda på så blir de inte lätt för några!!!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0