syskonkärlek på hög nivå

2010-07-14 / 22:45:19 / Allmänt
Tjoho, som ja nämnde förut så var jag coh min syster nere i Hova och kollade läget förut och de var faktiskst folk idag, men kortegen var ju inte å lång så nu kan vi ju inte skryta med att vi har "norden största och längsta kortege"! Hittade massor med smycken och sånt som jag ville ha, men nej kortet säger nej!
Syster bjöd på pizza, elvis special och sen hem, på hemvägen hade vi roliga samtalsämnen 6 st olika heta ovh roliga samtalsämnen!

Ibland älskar jag min syster och nu för tiden börjar de bli allt oftare!

På lödag har jag planerat att jag ska ner till Hova hotell med några av mina flickor. Ska bli riktigt roligt.

Btw, de ska vara cirkus i hova, precis bakom vårat hus typ, men tro inte att vi får fribiljetter för de! Icke sa nicke  :)

// Louise Andersson


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0