Ringar och godisbak!

2010-12-21 / 11:12:42 / Kärlek
Ett antal gånger har jag och min pojke nämt att vi vill förlåva oss senast var i söndagskväll.... Jag älskar ringar och har varit ute och kollat på några som ja gillar.
Dock är min pojke inte så mkt för ringar eller smycken i övrigt pga av hans dumma arbete! :)

Men jag vill ha dessa tycker dom är riktigt fina!
Å nej, vi har inte bestämt att vi ska göra de, utan vi har bara pratat om de! :D Men man får väl hoppas att de ska hända någon gång!











Just nu är de julbak som gäller för mig och mina 2 systar och hennes sambo tillsammans med barnet! Rikigt roligt, jag gör marknadesgodis till mamma, marie gör knäcken, Gin och Johan göt ischokladen! Å pontus gör absolut inget, borskämd unge. ;)



Kommentarer
Elin

ja :D &sen om några år skaffar ni barn så kan klara &den ungen leka &sen gifter ni er :D får jag vara tärna (A) :D

2010-12-28 / 09:28:42
http://knawsiigt.bloggplatsen.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0