Operationsdag idag!

2010-12-16 / 20:06:20 / Allmänt
ska aldrig mer gå upp kl 5 iaf inte för att bli opererad, Men har nog heller aldrig sovit så här mkt i mitt liv som idag! Nerdrogad och nu börjar knarknigen :D

Å vill ni veta det bästa med hela operationen! HAPPY! Jag slipper kryckorna som ja skulle ha från början i 6 veckor, ja fick inte så stora ärr coh de bästa av allt. De var inte så farligt som dom trodde, men de var förtfarande inte acceptabelt att gå runt så! Så mina älskade vänner, jag är tillbaka på fötterna igen om 2 veckor :D

Så Jonna börja tagga! ;)
Ne men ser ja knappt bockstäverna längre och ögonen går i kors! Men är stolt att ja ända har lyckats skriva ett inlägg!

Nu intar ja sängen igen!
NattiNatti :love:

Från förra operationen, har inte vågat och lindat upp allt och se hur de ser ut än ;) lite utav en fegis!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0