Illa Illa!

2010-08-13 / 12:05:55 / Allmänt
Jag har verkligen den mest otur som man kna ha i ett liv! Fick för mig att faktiskt åka till ♥ med mopeden eftersom ja inte har körkort än, men snart så! Men ja kommer bara till slätte och där dör han och funkar inte mer! Ringer mamma å pappa och dom kan inte hämta mig för vi har ingen bil och ingenting att ta mopeden på!
Så ringer till ♥så han får låna pappans bil och komma och hämta mig!
Blir verkligen jätteglad när jag frå se ♥ men de första han gör är att skälla på mig för att ja strår i en kurva på fel sida av vägen plus att bakom mig har jag en pakeringsficka 20 m bak, Illa!

Men ja kom hem och mopeden kom oxå hem, plus att ja fick sova en natt tillsammans med dig!

Jag ska nog ge upp min mopedliv, har verkligen ingen tur när de gäller mopder!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0