barnvakt :)

2010-04-10 / 18:37:23 / Allmänt
Hejsan svejsan. Sitter ute i västra herjatorp och är barnvakt till mina gooooooda kusiner, 2 och 5 år. dagen har vi tillbringat med att jag och Lucas (2 år) har lagat mat kyckling, ris och sås. riktigt gott var de. Sen tog vi glas till efterrätt.
Sen blev de att gå ut och leka i lekstugan tillsammans med hunden nallen. Hunden är knäpp han lindade in sig i linan runt min ben, inget kul. Lerigt var de oxå. Men mina barn har haft roligt och de är ju de som är viktigast!
Nu sitter vi och kollar på Pingu medan deras föräldrar är på väg till Sköve på bio och att få äta kinamat. fusk! Men snart ska vi bege oss ut på cykel och mata fåglarna och sen blir de Gooooodis time och sen sängen.
Nej, nu ska vi kila iväg ut. Puss och hej!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0