Sjuk idag

2009-09-03 / 11:45:56 / Allmänt
Kom hem från skolan och mådde hur bra som helst, men helt plötsligt vände r de och jag får springa till toan, blää, så jag har spenderat halva dagen inne på toan med huvudet i toastolen, najs

så de va ju bara att ringa Lena och berätta att jag inte kommer till skolan imorgon. Hon berättade för mej att många har magsjuka i skolan och det är det sista jag vill ha, för om pappa skulle få de blir han jättedålig och de vill jag inte

Lena skratta åt  mig när jag berättade att jag inte tålde nektariner, och att det aldrig tar stop för mig.

Men att jag ska vara hemma resten av veckan för att inte smitta någon annan och jag får hoppas på att ja inte fått magsjukan!!

Missar även Tjejkvällen som vi ska ha på fredag, jag Julia, Madde, Kiin och Piia, inte alls bra!

Nej nu ska jag krypa ner i sängen med 2 alvedon och vatten och ringa min Pojkvän =)
Hade

// LouiseAndersson



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0