Pure skin produkter (oriflame)

2009-09-04 / 21:29:44 / Skönhetstips

Kommer med något som jag verkligen rekomenderar att använda!
Morgon och kväll, för en perfket hy, tvätta ansiktet med vatten och massera in Washing gel och skölj sendan, efter ågra minuter tar du på ansiktsvattnet och i slutändan masserar du in ansiktet med creamen! 

Jag själv använder detta varje dag och jag kan erkänna att jag har fått en jättebra hy om man gämnför med vad jag hade förr, priste är ju inte så farligt häller för att vara en student!

Så rekomenderar stort!


Pure Skin Washing Gel
Skonsam anti-mikrobiell rengöringsgelé som djuprengör och balanserar talgproduktionen i huden. Dermatologiskt testad. 150 ml.

80:-


Pure Skin Blackhead Astringent

Effektivt ansiktsvatten som avlägsnar smuts, överskottstalg och döda hudceller som orsakar pormaskar. Innehåller djuprengörande salicylsyra. 150 ml.

59 :-






P
ure Skin Mattifying Cream
Mattande ansiktscreme som mjukgör, reducerar glans i huden och motverkar orenheter. Huden blir frisk och fräsch. Dermatologiskt testad. 50 ml.

80 :-


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0