Ida Sneider (L)

2009-05-15 / 16:46:17 / Allmänt
Gumman jag saknar dej jättemkt, du är näst intill mitt allt, Tur att du saknar mej med, känner mig så dum att ja inte kunde fira din 17 årsdag! Vi får fira dej genom att vi super till hemma hos dej i ditt rum, låsa in oss och bara supa skallen av oss, å om vi låser in oss så kan vi inte göra något dumnt med några, för de är ju vi ganska bra på (L)

Kommer aldrig att glömma när vi var små och duy tryckte upp en glass i ansiktet på mej för du ville få mej tyst, eller när vi skulle fylla vatten i en balja som vi hade fångat ödlor å groder i eller när vi punkterade hårets däck å skylde på invandrarbarn :O fats bäst är nog när vi sov ute i eran husbil alltid lika kuligt att tänka på de!

Kommer inte ihåg vad som hände, vi slutade nog bara att leka, den största missen en i mitt liv, men nu kan ja inte gnälla jatg ahr dej i mitt liv igen. Den bäsat kompisen som finns, som alltid ställer upp för en i ur å skur, den man kan prata med utan att hon säger de vidare (vissa fall), gumman jag helt enkelt ÄLSKAR DEJ!

Är så glad att vi tog upp bekanskapen igen, firrade ett år för 2 månader sen (L)

Bästa minnnet med dej nu är nog när vi parta lite å ida är snuskig, vi delar säng vi tre och lilla ida tror att aj sover, lousie kollar ner och ser ida på ett väldigt olämpligt ställe, Louise får lite panik och går och sätter sig vid datorn kommer tillbaka och jag undrar vad dem håller på med, Ida säger att hon brottade ner honom, kommer intligenta jag "utan kläder". Allt detta hände samma helg som vi tog upp kontakten igen, bra första intryck xD


IDA SNEIDER JAG ÄLSKAR DEJ <3<3<3<3


                  Super duper längesen vi va nu, så vi ska leka i helgen! Gillart <3


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0