Saknar dej

2009-05-21 / 20:33:45 / Kärlek
Lilla Louise har nämligen gått och kärat ner sig innan hon åkte upp hit, smart va. Men jag vet ju att han kommer att vara min när jag kommer hem, Pers pappa har faktist lovat att han ska hålla koll på Per medans jag är borta och hålla alla andra tjejor borta från min Per! HAHAH xD OCh även Per lovade en del saker, och litar på honom till 100%. villket jag hoppas att han vet!
Jag trodde faktist inte att det skulle bli så jobbigt eftersom ja precis träffa honom typ 2 veckor innan ja åkte upp.Tänk er att någon ligger och håller om er hela helgen och man har jätte  kul och näsat dag man går och läggersig är det helt tomt coh ingen som pussar en godmorgon eller godnatt "/ Det är hemskt, det jättejobbigt, saknar honom massor och jag kan inte fatta att han inte har stängt av sin moibil xD
Vilket hans föräldrar tykr att han borde göra, fick jag höra häromdagen i mobilen, haha. 36 dagar känns som om det skulle vara flera månader, me nu är det faktist bara 15 dagar kvar sen kommer jag hem. Då blir det faktist att leka med Per


TACK HELEN <3


Louise♥Per








Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0