Pirrar i hela kroppen

2009-05-17 / 13:56:16 / Allmänt
Kändes tungt att gå upp i morse, trött som bomben,blev endel sms igår med, men vad ska man göra? '
Blev sjuk gald fick ett sjukt gulligt sms av hjärtat förut, kändes som om hela magen vändes uppåner sen blev det varmt, mysigt, skulle nästan göra vad som hälst för att få komme hem till dej nu hjärtat. För övrigt åker hjätat till göteborg imorgon och ska mönstra, kommer att bli tyst i mobilen tror jag, men men klara mej jog hoppas jag, Lycka till till honom <3

Sitter och har tråkigt, Tina coh jag har faktist städat idag, eller jag städa på mitt sätt försökte att äta upp mina ostbågar som jag köpte i förrgår, jag äter ju väldigt enligt någon/några. Men dem blev tillslut uppätna, så nu blir det en till skål att diska,  men som tur har vi faktist en vanlig diskmaskin och en helt levande nämligen lilla jag. gör nästan vad som helst för att slippa gå ut å gå med smaile, så jag är väldigt bra på att hålla mej unden nu för tiden, så snart sak jag noppa Tinas ögonbryn för de ska bli kalas för någon som fyller 1 år idag, grattis till den personen.

Får faktist eget rum hår uppe snart, smile sak åka hem tillbaka till cosovo coh då får aj eget rum :P Jippi, slipper man vakna av att någon går på toa, eller får ett telefonsamtal mitt i natten, fast ja är nog inte bättre själv (A) eller att lilla Adrian skricker för att någon glömde att stänga dörren när han gick på toa! ska bli skönt!!!!!!!




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0