Markand idag

2009-05-21 / 20:12:35 / Allmänt
Blev till att stiga upp tidigt i morse, 10:30 för att duscha, äta frukost och sen iväg och gå till markanden. När vi väl kom ditt fick vi stå i en skit läng kö, i ca 30 min sedan hörde ja min nästa framtida man stå och prata på scenen ingen mindra än Magnus Samuelsson! Jag och Albert stog och lyssnade sen blev de så varmt och vi gick iväg till ett stort hus som de stog massa stånd, där fastnade ja och Tina hos en väldigt läcker pojk som jobbade för telenor. han tyckte att Tina skulle byta, sedan fråga han vad jag hade å ja svara Telia. Tyckte artt det var väldigt roligt att stå och lyssna på honom så jag sket i att säga att jag inte avr 18 så han pratade på i säkert 20 min om min telefon och sedan efter allt snack frågar han hur gammal jag är, å ja kunde inte låta bli att skratta. Tina berättar att jag är 17 och han verkar helt ledsen för att jag låssades vara jätteintresserd xD Kände mig så elak mot honom :S HAHA

Sedan bärdes de iväg till modevisningen där sussis dotter skulle gå som modell, skit snygg var hon! nästan lite avis :P Under modevisningen får jag syn på Magnus och ja kunde inte låta bli, jag var tvygen att ha ett kort på honom, så då var jag så fräck och ryckte tag i Alberts arm, sprang efter Magnus och ler så fint och frågar om man kan få ta ett kort på honom och Albert. Och det gick ju jätte bra, HAHA bara att han fick stå där ett tag för jag ville ju inte bara ha ett kort utan fler. När jag stod bervid honom och prata lite kände jag mej som en minimyra, hans armar var som 2 av mina lår :P Vilken pudding han är xD
Efter ett tag gick Alber och jag iväg och skulle lyssna på Magnus andra pratshow,då skämdes jag ihjäl
- Ja jag blev haffad av en söt tjej och hennes bror tror jag att det var, Albert hette han, väldigt trevlig.. Tjejen tyckte nämligen att jag hade väldigt tjocka armar XD Kan ni tänka er.

Rolgt var de :P Slutade med att jag fick han ato och någron gratis dryckgrej som man tydligen ska ha när man tränar :S
HAHAH

Kort sammanfattning av min dag

Den grymt söta Telepojken =)
Den mkt snygga telepojken

Magnus och Albert =)
Magnus och Albert

Magnus =)

Magnus =)


Min framtida bil som jag vill ha, 3,9 miljoner :P
min bil


// LouiseAndersson

                                                            

         


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0