Fredag idag!

2009-05-01 / 14:40:05 / Allmänt
Har typ kommit hem från Per nyss, blev till att gå ut med hunden och packa färdigt de sista inför morrondagen, vad tror ni inte händer när Louise ska stänga väskan? Joo, dargkejan hppade ur, lyckat, men mina päron fixade de.
Börjar verkligen bli jättenervös inför imogon, tänk om ja hamnar på fel tåg eller att tåget spårar ur, har  ju aldrig åkt så här jävla långt  förut, så alla som jag har på min mobil kommer jag att bomba med sms xD Specieltt Per xD Ne skojja bara!
Kommer verkligen att sana alla, men de ska bl skönt med lite semäster! Trot eller ej men jag behöver verkligen de!

Ska även på kalas innan ja åker imorogn, Annika har fyllt år, så grattis på henne! Sedan kör pappis mej till tåget i Töreboda som går 17:08 tror ja de va!

Kommer verkligen att sakna dej, vrf skulle ja träffa dej just nu för? <3

Har nog inget mer at skriva just nu :S


LA!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0