Arg som ett bi!

2009-05-11 / 20:48:10 / Allmänt
Praktik hela helgen, alltid lika roligt, eller inte. Mysigt med en del telefonsamtal oxå, ringde mamma idag, Louise var fly förbannad när hon kolla bdb. Hade fått ett så trevligt medelande från min egna syster, kan näsatn säga att det är den personen som jag verkligen hatar mest i hela världen just nu å ja vet att hata är ett väldigt strakt ord, men inte längt ifrån. jag satt nämligen och böla när ja läsat avd hon skrev till mej, och jag blev så jävla arg! Mammis försökte att lunga ner mej men de gick inte så bra riktigt. Nu kanske mamma fattar varför hon näsatn ahr "förlorat" en dotter, eftersom man aldrig vill vara hemma, under samma tag som en annan liten ragata! ARg är jag! Om folk tycker en viss sak så kan dem ju komma direkt till mej och inte springa småvägar hela tiden!
Imorgon blir det att smäla allt, sola lite köpa en pressent till pappis för han fyller faktsit år, hela 47 år tror ja att det är (L) ÄLSKAR HONOM!

Idag har jag oxå varit på 40 årskals för lilla sussi i domsjö, mysigt hus hon bodde i kan man ju säga!
Vet inte hur många hus som ja har sakt till Tina å Isa att ja sak köpa, finns miljoner med snygga hus hår uppe!
 sak ut å gå med Smalie just nu men vi hörs!

Puss (L)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0