16 dagar

2009-05-20 / 17:19:44 / Allmänt
Har räknat ut att nu är det bara 16 dgar kvar tills jag får träffa min älskade Ida, Jippi, Älskar dej gumman! Min älskade Ida har nämligen brytit svanskotan,gumman hur lyckades du, nästan lika klantig som jag ju, ska ta hand om dejk när ja kommer hem älskling :P

Har också räknat ut att de är 16 dagar ja får träffa mina andra älskade som bla. Pappa, Mamma, Per, och några till =)
 
Pratade med mamma igår, hon sa att jag hade fått brev fråbn skolan, då blev jag nervös kan ja säga och hon frågade om hon fick öppna de och självklart fick hon de! Drog en lättnad suck när hon stod va det var, ett brev om utkastare bara! HAHA Lättnad om man säger så!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0