Örebro 19/3

2009-03-19 / 15:03:07 / Allmänt

Tjingeling

Åkte med Mamma, Carina, Marie och Gun(?) Tror jag hon hette, vi bärde oss iväg till Örebro och på vägen hem stanade vi i Laxå och fickade, sedan till Finneröja där vi va inne på den lilla ICA:n som fanns och sedan till någon slacks loppis/antikt, skojjut. När vi var färdiga där så åkte vi till Gårdsjö där jag skulle visa vart Pået Erik bodde, super hett hus, nästan lika snyggt som slottet xD

Sedan hamnade vi vid kyrkan och  vi skulle till något annas så vi var tvugna att åka över en järnväg och tror ni inte att Carina stannar mitt på järnvägen och sen när vi kollar åt höger ser vi att de kommer ett tåg inte så långt bort! Och lilla Lollo skricker hejt och vilt ungefär! HAHA, snacka om att det belv en del skratt i bilen!
Idag är Louise superglad, tog bort stygnen och jag får entligen börja att rida igen x D snacka om glad, JIPPI

Blir nog att leka och rida lite med Malin imrogon innan jag ska på Bio och leka med Ida xD

Puss&Kram  L.a



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0