BubbelBad xD

2009-03-10 / 11:33:16 / Allmänt

Denna underbara dag började med att jag vaknade exsakt 08:08 av att Malin inte låg brevid mej :S  ringde henne på mobilen och hon hade gått ut och fixar hästarna, så lilla jag fixade fruksost till oss, smaksens xD

Sedan spelade vi lite kort, och ävem ett spel som heter vem är jag? asroligt var de =) Jga vann =)
malin skulle även rida idag med =) så jag fixade Candy återigen, och allt dessa jävlans hår hon fäller!!!!!

Malin och jag lagade även mat =) vi fick tydligen tag på Lindas och Jespers dyratse köttbit, men va faan vi bor ju där och vi behövre också äta. Så de blev kött, potatis i en konstig format och lite sås till d =) supergott!

Vi fick även för oss att vi skulle bada bubbelbad, supertrevligt, vi sjöng till msucik och dansade i vatten, lter knäppt men kuligt, bubblerna var jätte roliga, barn som man är, trodde ven att vi hade tagit sönder badkaret eller va de nu heter men man skulle bara trycka på en extra knapp.

Blev sedan hästerna och kvällsfodra, och de bästa av allt att vi har faktist sovmorgon =)

Pratade även med Linda, hon klagade på 38 grader och att de blåste lite, medan vi har snö och slaks och minusgrader!!!!

                  Puss&Kram
                                          L.A



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0