Svartsjuk?

2009-08-23 / 13:10:43 / Kärlek

Godmorgon!

Trodde jag skulle få spader på min kära pojkvän innan hah åkte vid12snaret imorse, att han lyckas reta GALLFEBER av mig, och nej jag saknar inte JOCKE,hoppas att du fått in de i din hjära, tur för honom att jag älskar honom! Nu tar det ett tag innan man är träffa honomett tag, och till helgen är det Matfestvalen,de blir en orolighelg!!

Något som jar rekomdenerar är att inte käka pringels chips på morgonen när man är på myshumör, trot eller ej men dekan svida endel och det gör otrligt ont!  HAHHAHA

Det är inget fel på att vara svartsjuk när någon hetsar en till att bli de och sedan gillar det och tycker att det är roligt,det spelar ingen roll vad man igentligen tycker,det häder iaf.


//LouiseAndersson <3



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0