Slapp dag och jag gillart

2009-08-24 / 13:58:09 / Allmänt
Skolan idag då, gick otroligt snabbt om man säger så, hade 1 timmes lektion sammanlagt, sen blev de tat dra ivåg med Piia till sjukhhuset eller rättare sakt komvus som tydligen ligger där med. Lär sig alltid något nytt! Tur att man får slappa någon gång i livet eller under skolgången!  Gick sedan till älskade Inge (a) Han borde trötta på mig snart. Men de va ett trevligt "möte" fick reda på att ja kan läsa upp den där jävla naturen utan att träffa ulf och ha naturlektioner stort plus till de, gillat.!!

Slutade med en tågresa med Ida hem till Hova, hon är så skön att prata med, känns verkligen som om man kan säga allt och hon inte säger vidare till någon, eller ja kan hoppas att hon inte gör de!

Ne nu ska jag fixa bilder till min mobil och ny färsk musik, so är färsk för mig iaf! Höner ju ine med på musikfronten så jävla bra om man säger så :P HAHA

Pussss
// LouiseAndersson


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0