Skola

2009-08-20 / 19:13:12 / Allmänt
Skolan var helt okej, schemat ska vi inte klaga på slutar innan elva på måndagar och jätte stora hål, ska bli skönt tills projektarbetet kommer igång, men är med en supergrupp så de ska inte bli några bekymmer alls, de bler jag, Piia, Madde, Kiin och Julia! SuperKul.  Förövrigt tror ja min kusin Piia saknar mig väldigt mkt idag, HAHA de är inte ofta hon ringer mej 2 ggr på loppen av knappt ½ timme, och sendan msn men ska inte klaga. Saknar faktist tiderna med henne (a)

Sitter nu  och funderar på vad jag sak göra resten av kvällen, blir nog till att packa en gymnastikpåsse som jag inte har gjort på nästan 4 år tror ja, i åttan typ. så jag är stolt öve mig själv, äntligen få kopmma igång coh röra lite på sig utan att gå sönder!!
 
// LouiseAndersson


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0