Matfestivalen

2009-08-29 / 13:48:07 / Allmänt
Blev att åka till skövde med Desse och Tessan, riktgt skoj var det om man tar bort renget coh skoskaven man fick! Desse var snäll och lånade ut både en tröja och skor till mig eftersom jag glömde de, smart som man är! Kvällen bestog av att lete runt efter Dessa på en kyrkgård med Tessan tur att hon följde med, desse hittade ett flertal killar som on raggade på, och hon försvan några timmar med någon kille, Go for i´t honey!

Jag och Tessan fick nöja oss med våra Boyfriens, appropå de så träffade jag Per där och han mådde nog bra med allt om var, han berättade att de va några från skara som ragga, sorry brudar han är MIN och bara MIN! sedan blev det att sprata med lite annat gott folk, träffade sköna människor och REAL FRIENDS om man kan säga så x) I Like i´t!

Sen bärdes de av hemmåt med en återfunnen Desse Westling!


// LouiseAndersson



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0