21/8 - 09

2009-08-21 / 17:23:55 / Allmänt
Skola idag med då, duktig som jag var åkte jag in även fast jag hade sovmorgon, men det blev till att knalla till syon, coh andra tanten coh sen tillbaka till syon men andra och sen tillbaka igen, men har nästan bestämt mig för att fixa naturen som 20 av 29 som klarade mer än godknänt, mn enligt ulf är man ett hopplöst fall, och att de inte va någon idé att läsa upp det på komvux för där var han lärare också. Men förhoppningsviss blir de natur med en annan lärare om man har tur så man hooooooppas verkligen de!

Sen blev jag glad av att man inte behövde ha natur A för att komma in på Polishögskolan, men sen kom ja på att man kanske ska ha de iaf för att om man skulle vilja söka till något annat ist, efetrsom man ändrara sg väldigt ofta! Men dem formella kraven för att söka till polis var inte alls så jobbiga den ända som kan vara lite svår är :
"Du får inte lida av kroniska sjukdomar eller ha sådana belastnings - eller förslittningsskador som kan komma att försvåra dina möjligheter  att fullgöra polisyrket" Jippi, men de ska man väl klara av de med!

Sitter och funderar på om jag ska ge mej på att pröva högskoleprovet som jag fick en kopia av gammla årets prov, måste ju testa lite, sista året nu, sen STUDENTEN 2010!!

See you later,

// LouiseAndersson


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0